As nosas etiquetas

lunes, 24 de marzo de 2014

A voltas cos gadgets.

Na derradeira sesión do curso que estamos a facer, o luns 17 de marzo, os meus compañeiros de blogue viron algo novo, os gadgets.
Eu por motivos persoais non estiven presente nesta sesión, polo que tiveron que poñerme ao día dos novos contidos os meus compañeiros.
Os gadgets parécenme moi interesantes desde o punto de vista de acceder rapidamente aos contidos que poidan ser de interese nese momento, sen ter que percorrer todos os que están no blogue.
Cando comezamos coa creación deste blogue, estabamos ansiosos do que lle podiamos quitar de interese para a nosa profesión. Eu sempre tiven claro que me interesaba un blogue que me fose útil para a aula.
Como non tiña esta ferramenta, eu na miña aula utilizaba un correo de gmail onde os alumnos me mandaban tarefas que lles mandaba para facer nos seus fogares. Agora poderei utilizar o blogue de forma moito máis produtiva e interactiva.
Vexo na última publicación do noso blogue que o meu compañeiro Xoan xa propuxo unha tarefa para que a fagan os alumnos/as, exemplo do que eu pretendo facer nun futuro.
En canto a información que me gustaría recoller en gadgets nun blogue de aula, penso que podería ser moi ampla, pois toda a que estivera relacionada cos contidos e obxectivos do noso curso sería de interese.
Un exemplo de tarefa podería ser:
- Ponlle nome aos ríos que aparecen no mapa seguinte:

1 comentario:

  1. Paco moitas grazas polo interés e dedicación. Seguro que de aquí sairá un bo proxecto de aula.

    ResponderEliminar